Allround Systeembeheerder

Wij zijn op zoek naar een klantgerichte allround systeembeheerder die onze klanten helpt bij het inrichten, beheren en onderhouden van hun ICT infrastructuur.

Functieomschrijving

Als systeembeheerder heb je een adviserende rol naar onze klanten over de inrichting van ICT infrastructuur en integreer je oplossingen binnen deze structuur. Denk hierbij aan clouddiensten, VoIP, Wifi, netwerken, beveiliging etc. Hierbij verzorg je de installatie, configuratie, het onderhoud en de bewaking van het geleverde product- en dienstenpakket van onze klanten. Wanneer er storingen zijn weet je als geen ander hoe je deze op kunt lossen, of dit nou tijdens kantooruren is, ’s avonds of in het weekend.

Daarnaast bied je telefonische ondersteuning aan de eerstelijns medewerkers voor klanten met technische problemen waarbij jij zorgt voor de perfecte klantervaring; dat is veruit onze belangrijkste pijler.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een klantgerichte instelling.
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kunt goed zelfstandig werken.
  • Je vindt het leuk om klantcontact te hebben.
  • Je hebt een oplossingsgerichte instelling.
  • Je hebt een pro-actieve houding.
  • Je kunt onder druk werken.
  • Je hebt een afgeronde opleiding richting ICT.
  • Je hebt ervaring in de ICT.
  • Je vindt het geen probleem om flexibel te werken.
  • Je woont in regio Bunschoten/Amersfoort.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Werk met veel voldoening.
  • Een zelfstandige, flexibele baan.
  • Korte lijnen naar zowel klanten als collega’s.
  • 24 vrije dagen.
  • Passend salaris.
  • Internetvergoeding voor thuiswerkplek.

Kort samengevat heb je ruim voldoende kennis en ervaring met:

• Windows en exchange 2013/2016/2019 redundantie en multi-tenant;
• DNS, DNSSEC;
• VPN, Firewall, SSL/TLS;
• Networking (Zyxel/PfSense/HPE/Ubiquiti);
• Hyper-V, en/of andere virtualisatie software;
• Diverse hardware (waar onder HP/Microsoft/Lenovo/HPE);
• Monitoring en reporting;

Balans Automatisering

Balans Automatisering uit Bunschoten zorgt er al 35 jaar voor dat bedrijven in het MKB ‘gewoon door kunnen gaan’. Wij verzekeren klanten van continuïteit in hun bedrijfsprocessen ongeacht core-business.

Wij zorgen dat bedrijven geen zorgen hebben over apparatuur, de wifi-verbinding, netwerk, telefonie, dataopslag of de toegankelijkheid van documenten of programma’s. Met ICT oplossingen op maat ontzorgen wij bedrijven in het MKB of het nou gaat om 1 of 1000 werkplekken.

Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatie + CV naar gerrit@balansit.nl of bel 033 – 298 6006 voor meer info.