Helpdeskmedewerker

Wij zijn op zoek naar een klantgerichte IT helpdeskmedewerker die onze klanten op nummer 1 zet en daarmee bijdraagt aan het ontzorgen van onze klanten.

Functieomschrijving

Je bent een helpdeskmedewerker die onze klanten bij uiteenlopende ICT vraagstukken telefonisch assisteert, ondersteunt en oplossingen biedt. Daarbij weet jij als geen ander hoe je ICT problemen opspoort en oplost. Je bent daarbij het eerste telefonische aanspreekpunt van onze klanten waarbij jij zorgt voor de perfecte klantervaring; dat is veruit onze belangrijkste pijler. Daarnaast voorkom je, proactief, diverse issues door op onze monitoringssoftware te reageren die de prestaties van de diensten van onze klanten in kaart brengt.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een klantvriendelijke instelling.
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je vindt het leuk om klanten telefonisch te woord te staan.
  • Je hebt een afgeronde ICT opleiding.
  • Je kunt goed zelfstandig werken.
  • Je hebt een oplossingsgerichte instelling.
  • Je woont in regio Bunschoten/Amersfoort.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Werk met veel voldoening.
  • Een zelfstandige baan.
  • Korte lijnen naar zowel klanten als collega’s.
  • 24 vrije dagen.
  • Passend salaris.
  • Internetvergoeding voor thuiswerkplek.

Balans Automatisering

Balans Automatisering uit Bunschoten zorgt er al 35 jaar voor dat bedrijven in het MKB ‘gewoon door kunnen gaan’. Wij verzekeren klanten van continuïteit in hun bedrijfsprocessen ongeacht hun core-business.

Wij zorgen dat bedrijven geen zorgen hebben over apparatuur, de wifi-verbinding, netwerk, telefonie, dataopslag of de toegankelijkheid van documenten of programma’s. Met ICT oplossingen op maat ontzorgen wij bedrijven in het MKB of het nou gaat om 1 of 500+ werkplekken.

Heb je interesse? stuur dan je sollicitatie + CV naar henk@balansit.nl of bel 033-2986006 voor meer info.