Remote Support

Voor klanten met een support overeenkomst bieden wij in geval van problemen een unieke uitbreiding van onze helpdesk: Balans Remote Support.

Naast ondersteuning via e-mail en telefoon kunnen we met Remote Desktop het volgende:

  1. een chatsessie met u opzetten.
  2. met uw toestemming uw bureaublad (desktop) overnemen om vanaf ons kantoor uw probleem op te lossen.
  3. met uw toestemming bestanden met u delen.

Wanneer heeft u dit nodig?

Alleen als tijdens telefonisch contact met onze helpdesk blijkt dat we u sneller en beter kunnen helpen met dit programma. Het enige wat u dan hoeft te doen is het programma te downloaden en op uw bureaublad te plaatsen en het vervolgens uit te voeren. Wij activeren dan van onze kant Remote Desktop Support en met behulp van een code die wij u dan geven en die u zelf invult, kan de hulp op afstand worden begonnen. Deze code is uniek en alleen éénmalig te gebruiken voor die sessie.

U blijft de baas over uw eigen PC

Ten eerste, omdat deze hulp op afstand en het overnemen van uw desktop alleen kan plaatsvinden als u de door ons gegenereerde code invoert. Ten tweede, omdat er ook na het invoeren van de code pas daadwerkelijk actie van ons uit kan plaatsvinden nadat daar expliciet via de in het programma aangegeven toetsen toestemming voor is gegeven. Bovendien kunt u met deze toetsen de geactiveerde communicatie altijd onmiddellijk weer verbreken. Met dit programma zullen wij u nog beter en sneller kunnen helpen.

Balans Remote Support